חברת קוקה קולה השיקה השנה בקמפיין שונה ממה שראיתם בעבר-
"תוויות נועדו לפחיות, לא לאנשים".
בהודעת החברה נכתב: "באמצעות הקמפיין הזה, קוקה-קולה
מעודדת את העולם להסתכל בלי תוויות, ולפתוח את הלב ולראות דרך הלב",
קוקה-קולה מסירה את התווית הידועה שלה במאמץ לקדם עולם בלי תוויות ודעות
קדומות". בנוסף חברת קוקה קולה הפיקו סרטון מיוחד המציג את הדעות הקדומות של
אנשים, ממליצים לכם לצפות לפני שאתם ממשיכים לקרוא: https://goo.gl/RDf3a6
אז למה חברת עולמית כמו קוקה קולה שמה על דגלה נושא חברתי? יש
כאן הרבה מה ללמוד. כמובן שישנם אנשים בעלי ערכים בחברת קוקה קולה אבל יש עוד
אינטרסים במשחק. אם נבחן שנייה נבין כי חברת קוקה קולה מכוונת במיוחד לקהל
המוסלמי\ערבי בעולם וכי זהו שוק לקוחות שהם רוצים להגדיל. הם לקחו נושא 'כואב',
נושא גלובלי הנוגע 'בסטיגמות' ופנו לרגש של אנשים. ההשוואה של תוויות על פחית
לתוויות על אנשים יוצר אצל אנשים חיבור ברמה הרגשית למותג.
לקוקה קולה אכפת ממני! הם חברה ערכית! אני אשתמש במוצר שלהם! כמובן זה המסר שהם רצו
להעביר בקמפיין ונראה כי הוא השיג את המטרה.
איך לתת ערך מוסף למותג שלך?
1. חברו את המותג לנושא הרגיש עבורכם ברמה האישית (סטיגמות על
אנשים)
2. צרו הקשר מיוחד בין המותג לנושא המדובר (תוויות על פחית –
תוויות על אנשים) חשוב להבין חיבור רגשי של אנשים לנושא.
3. שתפו את המותג והמסר שלכם עם העולם.
היום הצרכנים מחפשים תמיד ערך מוסף למוצר שהם קונים. המחיר של
המוצר ואיכותו חשובה אך גם המסר שלכם וגם ערך המותג שלכם. אנו מתמחים ביצירת
קמפיינים פרסומיים ייחודים, נשמח לעשות עבורכם קמפיין. אנו מקווים שהעשרנו אתכם
בידע וכלים, נשמח שתגיבו ותשתפו.
--
רוצים לתת לנו לעשות לכם את השיווק של העסק, מוזמנים לקרוא עוד
וגם להתקשר. האתר, www.Bonnza.co.il . ה-טלפון: 053-4250110--

אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה