בסרטון המוצג לכם כאן
של skysaver (http://www.skysaverusa.com/) מוצג פיתוח
של חברה ישראלית (אנחנו אוהבים לפרגן לחברות ישראליות). המוצר הזה מיוחד מאוד
בתחום ההצלה והביטחון כי כל אדם יכול להציל את עצמו ללא עזרה כלל.
היתרון התחרותי כאן
ברור, למרות זאת ראו בסרטון את הדגשים שהחברה שמה על המוצר. הקלות בה ניתן להרכיב
אותו, שיתופי הפעולה שלהם, החזרה שלהם על יתרונות המוצר ודגש על הפחד והצורך של
המוצר. כל אלו יוצרים למוצר יתרון משמעותי כנגד פתרונות קיימים וגם נותנים לכם
קווי מחשבה איך ליצור את זה למוצרים שלכם או לעסק שלכם.
אז איך עושים את זה
בכמה צעדים פשוטים?
1.
מבינים את הצורך
בשוק.
2.
מוציאים ייחודיות של
המוצר או שירות שלכם ומבליטים אותו.
3.
דואגים להקפיד על
מסרים קבועים בשיווק שלכם.
4.
דואגים להקשיב ללקוח
ולשפר לפי הדרישות שלו.
5.
לשים לב תמיד להקפיד
ולשאול את עצמכם מה היתרון שלי על המתחרים? מצאתם את התשובה? אתם בדרך הנכונה.
ה-skysaver הוא מוצר חשוב ומשמעותי לביטחון שלכם, תמיד טוב
להיות מוכן לכל תרחיש - אנחנו ממליצים.
--
רוצים להמשיך לקבל
מידע שיקדם אתכם? עשו לנו לייק בוננזה - שיווק מזן אחר
פנינו לשיווק כי
אנחנו רוצים לקדם אנשים ומוצרים שאנחנו מאמינים בהם. מוזמנים לקרוא עוד וגם
להתקשר. ה-אתר, www.Bonnza.co.il . ה-טלפון: 053-4250110
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה