פייסבוק הייתה מאוד חכמה עם הדרך שבה עשתה מונטיזציה
בפייסבוק. נלך חזרה לשנת 2006, בזמן שמשקיעים דחקו בצוקרברג להציג מודעות באנר, הוא
אמר להם לחכות ולחשוב לטווח ארוך.
כמה חודשים לאחר מכן,
פייסבוק התגלגל Newsfeed ואפשר לעמודי מותג ועסקים אחרים ליצור נוכחות בחינם
באתר. התכנית הייתה מאוד חכמה: המשתמשים באו להירשם לעדכונים מעסקים שהם אוהבים ולאט
לאט מפתחים תלות בפיד בוול, אז צוקרברג הציג "סיפורים ממומנים" דבר שיצר
צורך אצל בעלי הדפים לשלם כדי להגיע לקהל רחב יותר.
נקצר, פייסבוק הכריזו
כי יעשו מה שעשו בפייסבוק גם במסנג'ר וגם בווטאספ. הם יוצרים תלות והרגל במוצר
שלהם ואחר מכן יאפשרו לעשות מונטיזציה לפלטפורמות הללו.
עושים עסקים במסנג'ר עדיין
בחיתוליו, אבל "עסקים במסנג'ר" כבר מציע שירותי תמיכה ללקוחות מסחר אלקטרוני.
באשר לווטסאפ, כבר מאפשרים לעסקים להקים חשבונות המוקדשים לשליחת הודעות שיווק.
www.Bonnza.co.il 053-4250110

אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה