הדרך לעסק מצליח

כיצד אנו בוחרים איפה לקנות? שאלה שכל בעל עסק ישמח לדעת את התשובה. השאלה הנכונה יותר שאפשר לשאול האם אנחנו יכולים להשפיע על הבחירה?





לפני שניגשים לקניה של מוצר או הולכים לקבל שירות אצל בעל מקצוע אנחנו שואלים את ד"ר גוגל עליו. אנחנו מחפשים מידע על נותני שירותים, מפשפשים בהערות, ביקורות ורואים את המתחרים. הצרכן של היום לא פראייר כמו שאוהבים לתאר, הוא אוהב לבדוק שירגיש שהשיג את השירות או המוצר הכי טובים במחיר הכי טוב.

נוכחות מוגברת ברשת ובמנועי החיפוש היא קריטית לבעל העסק, עסק שאינו מחובר למציאות האינטרנטית מוצא עצמו בבעיות קשות במציאות. חשוב להופיע במנועי החיפוש אך חשוב תמיד גם לשדר מסרים לציבור הצרכנים שלך. ליצור שיווק נכון שכל הזמן עובד על הנראות שלך, הדרך הטובה ביותר היא ברשת.

שיווק נכון ברשתות החברתיות מייצר נראות, מייצר מחשבה בלקוח שלך. הנה העסק שאני רוצה לקנות ממנו – זה מה שאני רוצה. העסק המשפחתי שם מעבר לפינה לא יכול להסתפק בשלט בלבד, מעטים העסקים שזה מספיק להם בתחרות הגדולה בשוק כיום כמעט בכל תחום.
אנו ממליצים על:
1.     כתיבת תכנית שיווק.
2.    בחירת אסטרטגיה שיווקית ואפיקי פעולה.
3.    יישום פעולות שיווק לפי תכנית השיווק.
4.   למידה מתמדת מהעשייה השיווקית לשם שיפור.
מוזמנים לקרוא עוד באתר שלנו, ולקבוע אתנו פגישת ייעוץ:
www.Bonnza.co.il  053-4250110 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה